Sista dagen hemma i Sverige

Idag så åkte jag till Solna och mötte Sara på Solna Station. Innan det fick jag vänta 45 minuter på södra..aja..Vi skulle till centrum men vi tog vägen igenom hagalund. Passade på att säga hejdå till Sara H. Hon satt på sin gård med sin underbara och söta lillasyster Rachel. Sedan drog vi vidare till centrum och ringde min pappa. Han skulle komma och bjuda oss på fika. Så vi chillade runt i några affärer och provade lite skor och sådant, haha. Sen ringde pappa och sa att vi skulle gå bort till ett fik i solna centrum. Där åt vi sjukt goooda sandwich och drack läsk. Det var jättemysigt. Hann säga hejdå till papap då också eftersom jag åker till Cypern i natt / imorgon bitti. Sedan drog pappa och hans tjej vidare till maxi och jag och Sara hade sjukt tråkigt. Ingen kunde komma ut så Sara ringde till en person men han ville inte komma heller :( Haha så vi gick runt lite. Sedan satte vi oss i centrum och väntade på att min mama skulle ringa för att hämta upp mig. Hon rignde efter ett tag , och seda drog jag med min familj, vi åkte till rissne typ ? och sen tillbaka till ursvik för de skulle springa. Jag passade min syrra och min plastsyrra vi gick knattespåret. Wiho, skitkul alltså. Nej. Ville åka till Solna och säga hejdå till vissa nu ikväll men får inte för mamma. Fast jag har packat klart. Aja sånt är livet.
Skriver mer innan jag åker..

Bilder från idag...


Hade tråkigt när jag väntade på tåget..så tog kort ?

Målade naglarna också.. haha lång väntan

Sara H: s söta syster. Lika söt som hon!

Hahahah omg vad gör jag ?!

Töntar på höög nivå

Sara gillar att ta kort när jag är oförberedd och som fulast. Men vem fan bryr sig.

Vår goda lunch!

Sara och maaat

Sara pratar i min tele.

Sen orkar jag inte lägga in mer bilder.

Looove

Kommentarer
Postat av: JULIA

fina bilder :P

2009-07-26 @ 22:22:20
URL: http://juliasfotografier.blogg.se/
Postat av: Mary-Ann

Dålig uppdatering gumman :( hihi uppdatera! :D

2009-08-03 @ 01:52:08
URL: http://niotm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0