Sandra och Sara


Oootroligt gammal bild..hahahahah!

Sara jag saknar fan tiderna med dig.. Du är min allra bästa vän.
Våra problem korsas och vi har börjat bli sura på varandra för skitsaker! Jag tycker det är så jävla tragiskt! Jag älskar dig, okej? Inget ska komma oss emellan. Jag vet att jag är sur ibland, på dåligt humör pågrund av .. ja det vet ju du.. och jag är ledsen för det ! Minnena med dig är det bästa. Och jag kommer alltid finnas för dig! Om du inte fanns hade jag aldrig varit här jag är idag, jag skulle aldrig orkat gå igenom förra våren utan dig. Det är tack vare dig som jag finns här. Sara tacka dig själv, för du räddade mitt liv.

Love you

Kommentarer
Postat av: Sara

det är sant att det blir små saker vi blir sura över på varandra, men jag tror det är för att vi blivit mer som syskon, och syskon har ju sina intriger, om du förstår vad jag menar, men det är skitsorgligt, men vissa saker är heltklart förstårliga, och som du säger att du kanske blir på dåligt humör på grund av... så spelar det ingen roll alls, du vet att jag finns här för dig alltid och du är min bästa vän och jag älskar dig sandra. men en sak ska du veta, att det va inte jag som fick dig att gå igenom den tunga tiden du hade, det var du själv som insåg att du är värd att må bättre och tillsammans kämpade vi vidare, och det var bara pågrund av att du va så oerhört stark, och jag vet att det som hände lämnade stora ärr i dig, och jag vet att dom kan skava än idag, men det är helt och hållet förstårligt, efter vad du gick igenom. jag tror inte många förstår hur dåligt du mådde <33 men ensak du ska veta att jag finns alltid här för dig, vad som än händer, du kan alltid vända dig till mig. så gör jag mitt bästa i situationen. Och jag vet att det är mycket annat nu som tynger ner ditt hjärta, men sluta aldrig kämpa för lyckan, för det är väll ändå det som är livets mening. att vara lycklig. och är man inte lycklig får man sträva efter ljuset <3 och om du vill så hjälper jag dig hemkst gärna med det.

Älskar dig<3

2009-07-09 @ 18:22:24
URL: http://ssaarraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0