Grönan idag


Bloggar här nu eftersom att vissa jag inte vill ska läsa min blogg läser..Haha.

Jag åkte den nya på grönan.. Insane alltså. Åk aldrig den ! Jag sa när jag satt i den där stolen, "nej jag vill inte" och killen som stod där förstod men försökte ändå lugna ner mig, han pratade och sa att den var roligare än man trodde.. Så jag och mamma tog oss an den där grejen, men vi insåg snabbt att det var ett stort misstag. Den var så otrooooligt hemsk! Kan inte förklara, den var så stark och man åkte typ sjuukt snabbt upp och ner och allt. Fy..
Aja allt annat var i alla fall jätteroligt! Vi gick enda hem!! Fast jag hade tofflor på mig så ja det var ju lite knepigt på slutet.. Men det tog bara 20 minuter från Djurgården till Södermalm så det var inte ens jobbigt. Aja.
Puss

Kommentarer
Postat av: Gerda

Hej igen!

2009-07-09 @ 00:13:43
Postat av: sandra

hej pelle!

2009-07-09 @ 00:18:56
URL: http://barasandy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoho den verkar galen den där INSANE! haha passande namn dåda. Men det var starkt jobbat att gå i tofflor sandra! :D

2009-07-09 @ 00:25:47
URL: http://ssaarraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0