Blablablabla

 

Har inte skrivit på ett tag.. har skrivit på smss.blogg.se.. som jag har tillsammans med Mirella, Sara H och Sara R..

menmen, Idag så var jag i stan med Mirella<3. Jag köpte en rosa mjukisdräkt. Mihihi  älskar den. Vi åt godis, tog kort på någon turist, och på någon konstig gubbe med megafon haha. Inatt ska hon till Turkiet. Åh saknar ! Var ju där för några veckor sen. Men men på måndag blire Cypern ! Vill men ändå inte.. Vill ändå vara hemma.. folk börjar komma hem från sina semestrar nu liksom. Men men det är bara en vecka.
Gud men jag orkar inte skriva mer nu. Är trött och ingen är rolig -.- Åhh. Hejdåå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging

2009-07-25 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0