Best

Idag har varit en sjukt rolig dag! Först så vaknade jag tidigt av att jag skulle till doktorn.. Sen gick jag direkt till Sara E.. Vi lagade ett helt spagettipaket.. och åt upp allt med tomatsås och allt till.. Herregud vi var proppfulla.. Men sedan gick vi och mötte Sara H,  och sedan gick vi till lidl och köpte ett helt flak energidryck, hallon, chokladsås, massa godis.. Som att vi inte redan var mätta? Vi satte oss på en kulle och åt allt det där. Sen gick jag hem och skulle äta middag? Höll på spy av att jag var så mätt redan då? Men jag åt , för det var så god mat, men efteråt ångrade jag mig.. Men sedan gick jag ut igen och Sara och Sara satt på ett dagis och hade plockat massa bär, så det var bara att börja äta igen.. Herregud.. Sedan vandrade vi runt i heela Solna.. Tog kort.. Sedan plockade de ännu mer bär, typ vid de gula husen vid Hagalund. Bärdagen eller vad.. Det var i alla fall sjukt kul idag. Nu sover jag hos Sara och vi gnäller om hur mätta vi är men ändå äter vi chips, godis... allt. Och mat.. Oooooooooomg.












Älskar er tjejer, med er mår man bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0